Ondagsmorgon

Godmorgon sötnosar.
 
Har himla svårt att sova på nätterna nu för tiden.. kan det vara fitline dryckerna som spökar lite nu i början..?
Vaknade iallafall halv 6 och kunde inte somna om. Så nu har jag ätit frukost, klätt på mig och snart bloggat. Härligt att vakna tidigt ändå kanske, i och för sig så vaknade jag bara en halvtimme tidigare än jag ställer klockan på men ändå...
 
Idag blev det te och en äggmacka med kaviar till frukost. Smarrigt!
 
Hoppas ni får en bra dag idag. Efter skolan sticker jag direkt till gymmet och idag står det abs på schemat. Love it!
 
puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

MUMS!

2014-02-26 @ 08:51:40
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0