vilken helg alltså

Goddagens :)
 
Hoppas eran helg varit lika bra som min. Festat hela helgen med underbara personer. I fredags firade vi Felicia och igår träffades jag och några klasskompisar runt halv 7, åt middag sedan drog vi hem till paulus där vi festade först bara vi från klassen men slutade med att flera andra kom dit också, men det är ju bara trevligt ;)
Runt två inatt gick jag in till stan letade upp storebror, missade bussen, tog taxi hem och var hemma klockan 3. Idag är jag måttligt trött, och har lite ont i halsen.. börjar bli riktigt förkyld ... :(
 
Senare idag blir det att äta middag hemma hos mormor och sen åker vi hem till pappa för nästa vecka är hans vecka.
 
Fotade inte så mycket  i helgen. Men kommer upp ett inlägg senare med mobilbilder iallafall :)
Hade lite photoshoot med mig själv innan jag drog igår, hade bråttom så bilderna blev ju sådär..... ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0