Dagens träning

Godkväll!
 
Idag direkt  efter skolan tog jag mig en promenad till gymmet. När jag väl var där ställde jag in mig på att powerwalka ca 20 min bara. Men det hela slutade med att jag stod mer än en timme på löpbandet. Jag både powerwalkade och sprang. Powerwalkade med speed 7,0 i 50 minuter, sedan höjde jag speed till 14 också sprang jag 7 minuter. Avslutade sedan med lugn gång med speed 5,7 i lite mer än 3 min för att få andas lite. Sedan var jag så trött så jag körde bara armar en stund efter och sedan stretchade jag innan mamma kom och hämtade mig. HERREJÄVLAR vad nöjd jag var efter löpbandet. Visserligen kollade jag på ph i 45 min men de resterade 20 minutrarna då? ENDAST motivation! Good job girl :)
 
Nu sitter jag och dricker te och mumsar på två makrillmackor. Himmmmelskt gott!
 
Ha en bra kväll!
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0