musklerna då?

Något som jag mår väldigt, ja .. dåligt över, är min träning just nu. Har inte kunnat tränat på över en månad och alla mina muskler börjar förtvina. Längtar tills jag kan kötta på som jag brukade igen, jag och mamma ska kötta lite imorgon men eftersom att jag fortfarande inte är helt frisk så blir det inte lika hårt som jag är van vid. Men hellre lugn träning än ingen träning alls, eller hur? :)
 
Fotat lite ikväll.. insåg då att jag måste börja ta tag i träningen igen så jag inte behöver ha ångest över allt jag stoppar i mig.. och så jag kan äta som vanligt igen..
 
armmusklerna syns ju knappt.. 
 
Min mage idag och min mage för några månader sen.. om man jämför dessa bilder så har jag ju lagt på mig ett antal kilon i alla fall. skitliv..;)
 
Idag:
 
 då:
 
ångestladdat inlägg eller vadåå..? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0