Senaste dagarna

Godkväll på Er! Just nu är jag hos mamma. Vi gick på promenad tidigare och fikade lite. Supermysigt! 



Igår kväll var jag och Julia först hos farmor och åt middag med min släkt. Sedan gick vi ut och var med Elliot och Simon en sväng. Senare hämtade två killkompisar upp mig och Julia i Odensala också åkte vi till Max och tog en varsin kaffe. Resten av kvällen åkte vi runt i bilen, åkte förbi en fest också innan vi fick skjuts hem igen. 



Tidigare under dagen igår var jag på stan med mormor. Åt supergod lunch och försökte hitta något fint att köpa på rean. Men icke :) hittade ingenting, som vanligt när man har pengar ;)



Om några timmar åker jag in till stan och kollar på bio. Hundraåringen som klev ut genom fönstret blir det. Hoppas på en Rolig stund :)

Ni får ha det så bra så länge så hörs vi. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0