Min födelsedag

Min födelsedag firades på bästa sätt. 

Det började med att jag blev uppvaktad på morgonen av familjen. De kom med tårta och kaffe och presenter på sängen. Syrran hade målat Leon i ansiktet så han såg ut som ett lejon också. Gosigt!







Lite senare började jag fixa mig. Och vid lunchtid rullade mormor och Leif in, även farmor kom sen  och grattade mig. Vi åt räkmackor och ännu mer tårta.






Mot kvällen vankades det partaj. Men först mötte jag och mina brorsor upp pappsen i stan på en kaffe.




Jag fortsatte sedan upp mot en lägenhet i stan och där var det fest. Hade riktigt roligt med världens bästa vänner. Kunde inte ha blivit en bättre födelsedag. De sjung för mig och mot morgontimmarna bar det av mot brorsans lägenhet för att sova. Men innan det, nattmat på donken. Hehe









 
Min kamera hade laddat ur därför det bara blev mobilbilder. Men det funkar ju också.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0