Torsdag, igår och lite om dagen

Hej på er!

I torsdags vaknade jag och Julia upp hos jakob. Vi gick direkt ut och solade och senare åkte vi till önsjön med Denise, min lillebror och hans två kompisar. Hade verkligen jättemysigt!







Igår vaknade vi igen hos Jakob. Vi tre åkte då en sväng till forsaleden och badade. Segt att vi inte kunde vara där hela dagen utan bara på förmiddagen.. Men jag och Julia solade hemma hos henne på eftermiddagen ändå ;) nu är man solbränd. 













Igår kväll var det grillfest hos en tjejkompis. Slutade med att hur många som helst kom. Hade så himla kul hela kvällen, jag Felicia och molly kom hem typ runt 3 - 4och jag slocknade direkt.
























Idag ska jag och några tjejkompisar på BK festivalen. Kommer nog bli ett toppenbra avslut på en toppen bra vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0