Härlig helg

Hallå där!
I helgen har jag varit upptagen med att umgås med mina underbara vänner samt träna! 

I fredags efter skolan tränade ju jag och molly. Sedan åt vi middag hos min farmor. Sedan kom Julia, Denise och Felicia också hit och resten kvällen var vi på fest och sedan sov vi några stycken hos mig. Igår var vi på stan, åt frukost på Sibylla ;) sedan stack jag och Julia på gymmet innan vi tog en promenad till farmor och åt lunch där. Sedan åkte vi hem till pappa igen och fixade oss. Sedan bjöd pappa oss på middag ute på restaurang! Runt 8 drog vi till Jesper och myste med han och Simon. Vi kollade på skräckfilm och dippade morötter och gurkor. Dock somnade jag för jag hatar skräckfilmer .. Hehe.
Riktigt mysigt hade vi och runt 12 åkte jag och Julia hem till mig och sov. 
Nu har Julia precis åkt och jag har städat lite. Om en stund ska jag ta en promenad till farmor ( ca 4km) för att äta lite lunch. Härligt härligt!
Här får ni några bilder från helgen :)







Dagens frukost!




Kommentarer
Postat av: emma

vart åt ni middag? såg supergott ut!

Svar: Clarion hotel :)
josefine edlund

2014-03-23 @ 16:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0