Den berömda kesomackan

Godmorgon! 
 
Klockan  är inte ens 6 än och jag har varit vaken i en timme.. Pigg och glad.. så konstigt det där ;)
Vaknar liksom av mig själv. Svårt att sova när man är kaffesugen...
 
Igår och någon gång innan så pratade jag och några tjejer i klassen om hur gott det faktiskt är med kesomacka. Då kom jag på mig själv att jag inte ätit det på hur länge som helst.. Jag kallas ju till och med kesomackan bland mina vänner för att jag äter banan och kesomackor, eller avokado och kesomackor typ jämt.. Hehe. 
Så igår efter gymmet sprang jag in på affären och köpte avokado och keso, och nu sitter jag och mummsar på detta. 
 
 
Ska alldeles strax fixa mig inför skolan. Efter skolan sticker jag till Julia direkt också får vi se vad vi hittar på ikväll.
 
Ha det bra så länge!
 
kram

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Asså just sådär äter jag med jämt - så jäkla gott!

2014-05-27 @ 05:59:41
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: GoForFit

Mums! :)

2014-05-27 @ 10:57:20
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0