Gårdagens outfit och lite om min dag idag

Glömde visa igår! :)
 
Dagen har varit helt okej. Filmade hela första lektionen till ett engelska projekt och på andra lektionen planerade vi uf företaget. 
 
Efter skolan åkte jag hem, tog det lugnt sedan skjutsade brorsan mig till stan på moppen. Senare kom Jonas och Jimmy in till stan. Vi gick mest runt, träffade folk men sedan åkte vi till torvallagården och där har vi varit resten av kvällen. Joakim kom och hämtade mig på moppen vid 11 och då åkte vi till farmor för att sätta på oss varmare kläder för det är sviiiinkallt ute. Sedan åkte vi hem till ås! :) 



Nu ligger jag i sängen och ska sova snart. Hörs imorgon. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0