Hos min kära far

 
Godmorgon people! Är hos min kära far denna vecka, inte varit här på väldigt väldigt länge så det är kul att träffa pappa igen. 
Igår låg jag här i sängen och försökte hålle mig vaken under valet, men det gick inte somnade strax efter 11 tror jag. Nu sitter jag och dricker morgonkaffet och har ångest över att precis ha insett hur mycket jag har att göra denna vecka. Men det är bara att andas, ta det lugnt, göra det man ska och vips så är det en ny vecka och nya utmaningar.
 
Idag börjar jag skolan 12:15, men har tid hos sjukgymnasten 10:30.
 
... och ikväll är det zumba!
Ha en bra dag!
 
kram

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så kul med Zumba! :D Kanske själv skulle gå ikväll :D

2014-09-15 @ 13:09:17
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0