Farmor 67 år igår

Godmorgon! 

Igår kom Felicia till min skola runt 2, då gick vi till stan och mötte upp Lisa och Clara. Jag köpte blommor till farmor bland annat, eftersom hon fyllde år igår. 
Träffade även några killkompisar, snackade med dem ett tag också innan jag åkte till Odensala. Gick in på Ica, köpte farmors favoritbakelser, sedan vidare hem till henne för lite firande. Klockan 7 befann vi oss på Oden för att äta middag. Det var jag, Joakim, jakob, farmor och farfar. Mysigt, och GOTT med kebab! Sedan skjutsade farmor hem oss och typ  så fort jag lade mig i sängen somnade jag, hann knappt plugga någonting innan ögonen blev tyngre och tyngre och sedan var det kört.




Idag är det torsdag, det vankas prov och hemskheter. Men Jaja det är fredag imorgon!!!!




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0