Min lördag, min söndag - plugg

Godmorgon!

Hade en jättetrevlig kväll igår. Drog till axel i valla med Felicia, Lisa och Clara. Hos axel befann sig även Joel, William och Rickard. 
Vi förade och hade kul. Skön musik, härligt folk .. Sååå mys. 
Senare drog vi in till stan och träffade lite folk. Tog oss även en sväng hem till någon tjej i stan men jag och Lisa tröttnade efter ett tag och då ringde vi Pontus som kom och hämtade oss. Vi åkte bil ett tag tills min buss hem gick.






Idag blir det plugg. Har sjukt mycket i skolan just nu, så ska försöka ta tag i så mycket som möjligt. 
Är hemma själv tills imorgon kväll... Hatar att sova hemma ensam.. Och inatt när jag kom hem trodde jag att jag Skulle dö för jag tyckte jag hörde så mycket konstigt i huset ... Men somnade till slut ändå...

Hörs senare puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0