J*vla sjukdomar hit och dit

Alltså är så less på att vara sjuk. Att inte kunna sova på natten för att man hostar tills man spyr och att inte kunna äta för att det känns som om hela halsen ska rivas upp när man sväljer. Usch fy och blä. Är iallafall på bättringsvägen, har inte feber idag som jag haft nu i några dagar, och det blir nog skola imorgon. 

Idag har jag inte gjort så mycket, precis som resten av sjukdagarna, men tog ett bad på cirkus 2 timmar. Blev lite längre än tänkt då jag läste samtidigt och boken var så bra så Jag bara läste och läste... Hehe.


Lite plugg har jag också fått gjort idag. Men blir så trött i huvudet snabbt när man är sjuk...

Aja, vi hörs imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0