Lång och kall dag

Godkväll! Hoppas ni haft en bra dag, min har varit relativt bra. 

Började med skola, fick tillbaka ett prov jag gjorde igår, 45/46 rätt, rätt nöjd ändå.. ;) hade inte förväntat mig det och har typ Aldrig hänt förut så Jag är stolt över mig själv, ingenting är omöjligt!




Skoldagen var riktigt lång och seg. Men så fort vi fick sluta åkte Jag hem, fixade ihop lite fika och kollade på film. Sedan åkte jag till torvalla, och sedan vidare till Odensala. Var på gården en stund men inte lika kul längre när man blivit äldre.. 
Blev en tidig kväll, är hemma hos bror nu. Har precis krupit ner under täcket och ska sova. Är riktigt trött och vill Vara pigg inför imorgon. FREDAG!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0