Min helg

Hej på er!

Igår var jag med Julia, Cornelia, Emma och Emmelie. Vi drog på en fest i valla, jag körde nyktert hela kvällen och det är inget Jag ångrar!! Rätt segt där så vi drog vidare till en fest i torvalla, var inte där jättelänge så vid 12-1 tiden började jag Julia och Linus vandra hemmåt. 
Jag sov sedan hos Julia. 








Idag låg vi i sängen typ hela dagen. Men runt 2 åkte jag hem och duschade och fixade mig. Senare åkte jag in mot stan, mötte upp Denise och Julia så satte vi oss på zubway och åt middag. Nu är vi hos Denise, äter lite sött, lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Vi sover här inatt! 








Imorgon ska jag förmodligen hem till farmor och ta hand om henne, världens bästa!

Hörs, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0