4 dagar kvar

Det är så sjukt att det bara är 4 dagar kvar tills jag fyller 18 och 3 dagar kvar till min födelsedagsfest och KROGEN!!!

Idag på jobbet var det väldigt mysigt, vi var i stan hela dagen i stort sett. Lekte och åt lunch i badhusparken sedan gick vi en sväng på stan och tog en kaffe. Barnen fick Glass!
Strax efter tre mötte jag upp viccis i stan. Vi gick runt lite, jag fick med mig några klädesplagg. En svart kjol och en svart klänning med hög hals. Funderar på att ha den på festen på lördag. 
Efter 4 kom mamma och hämtade oss, då uträttade vi lite ärenden sedan drog vi på gymmet. Mamma hämtade mig hos viccis sedan och så övningskörde jag runt ett tag och sedan hem. 





Nu ska jag hänga tvätt sedan sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0