Torsdag

Idag efter jobbet la jag mig i sängen och kollade på serier. Sedan tog jag en powernap innan jag åkte in till stan och mötte upp viccis. Vi drog på gymmet och tränade tillsammans med Antonio. Har bestämt mig för att verkligen börja nu igen. Alltså minst typ 3 gånger i veckan. För jag blir så frustrerad när jag inser hur mycket jag tappat för att jag varit så lat på sistone. Men nu är motivationen på topp. Antonio ska hjälpa mig att lägga upp ett träningsschema. Blir mycket roligare och effektivare träning när man vet vad man ska göra. 




Nu har jag kommit hem. Ätit en tallrik med avokado, keso och ägg. Så jävla gott. Nu ska Jag sova och sedan upp tidigt imorgon och träna innan jobbet.



Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0