Party hard or go home

Hej på er! 

Igår åt jag middag på donken med mamsen! Sedan  hade Jag en väldans trevlig kväll och natt med massor av underbaringar. 










Idag har jag varit tröttare Än tröttast. Men följde ändå med Mathias och Leon till badhusparken. Underbart väder och mysigt med grillkorv i solen. När vi kom hem somnade jag i solen en stund ute på altanen ;) Idag fyller även mamma år. Så vi har firat henne också!









Nu ikväll har jag varit hos en killkompis  med några boys. Det var mysigt och jag höll på att somna flera gånger. Vid halv 11 åkte jag in mot stan. Va med pontus en stund och sedan träffade jag även oliver ett tag. Nu sitter jag på bussen påväg hem. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Kommer decka direkt.



Hoppas att jag är piggare imorgon för då blir det gym och plugg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0