Sjukstuga

Godmorgon på er!
 
Idag har jag sovmorgon, eller snarare ledig då vi har gymnasiearbete den senare delen av dagen och det får vi göra hemma. Detta sitter perfekt då jag tyvärr råkat ut för en dum förkylning. Har en svag aning att det kan bero på allt mitt stressande just nu. Alltså det har kommit till den punkten att jag inte längre vet vad jag ska göra. Försöker ta en sak i taget, och inte stressa, men det är svårt.. Jag är ju en av de människor som ALLTID råkar ta på sig lite för mycket grejor... 
 
Skulle egentligen jobbat till 24 idag men som sagt det blir inte så. Skönt ändå, ska bara mojsa hela dagen, med te och körkortsplugg. Lite senare ska jag åka på gymmet och träna min stackars pojkvän eftersom att jag inte kan träna själv.. hihi!
 
 
 
Ha en bra dag!

puss

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Krya på dig :)

2015-10-12 @ 11:12:46
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0