Till världens bästa tjej

Hej min älskade tjej!

Medans du ligger och sover så ligger jag här vaken och tänker på hur fantastisk du är. Du sprider en glädje som är helt otrolig och ett hjärta fullt med kärlek,och att jag har fått chansen att komma in i ditt liv känns så underbart. Du är sprallig och glad men du kan även vara lugn och sansad,jag känner en stor trygghet när jag är med dig,känner ingen stress eller några bekymmer.

Du är en helt otrolig tjej och jag ser fram emot en mysig och kall vinter med mycket te drickning och att sitta tillsammans vid en brasa och bara ta det lugnt. 
Jag älskar dig Josefine Edlund med hela mitt hjärta!

Från din älskling
Puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0