julbak stod på schemat idag

Idag har det då bakats här hemma ! Extra mysigt med massor av julmusik i bakgrunden. 
 
Förutom att jag bakat med mammsen så har jag även varit på skolan, haft ett muntligt prov som jag är väldigt glad att jag gjorde idag så att jag inte behöver tänka mer på det, också har jag varit på en second hand affär med farmor. Hon kom och hämtade mig från skolan också åkte vi dit och köpte lite saker, bland annat en tröja till mig och lite julklappar. 
 
vi har som tradition här hemma att vi får en present varje dag fram till Julafton. Det vill säga en sorts kalender. Och idag var det min tur att öppna "luckan". Och detta var vad som fanns där i! Behövligt!
 
Nu ska jag hjälpa mamma i köket.
 
Puss
 

Kommentarer
Postat av: :)

Vilken second hand affär var ni på? Och hur såg tröjan ut? :)<3

2012-12-05 @ 18:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0