Sony ALPHA 57

Godmorgon!
 
Just nu är det bara jag och farmor vaken. Vi har precis ätit en god frukost så nu passade jag på att blogga en stund.
 
Jag fick verkligen allt jag önskade mig i julklapp. Jag somnade hur lycklig som helst igår kväll!!
Fick bland annat en kamera, en sony alpha 57. Väldigt stor skillnad jämfört med min andra skruttiga kamera. Man kan även filma med denna och det är ett väldigt stort plus.
 
Eftersom att kameran var på laddning hela kvällen igår så fotade jag bara några enstaka bilder när den var färdigladdad. Visst är det stor skillnad? ;)
 
 
Ska ut och fota senare idag, så ni får se lite bättre bilder. Är fortfarande lite av en nybörjare med denna kamera men det går nog snabbt att lära sig den hoppas jag ;)
 
Ha en fortsatt trevlig juldag i alla fall.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0