Grattis alla pappor ! ❤

Godmorgon !
 
Blev en sen kväll igår. Började med att jag, pappa och Joakim gick ut och käkade på Clarion. Hur god mat som helst. 
 
Sedan tog jag  bussen till odensala , mötte upp Jesper, Elliot och Oliver. Efter att tag kom även julia. Vi var inte i odensala så länge för vi tog sedan bussen till torvalla där vi mötte upp ännu fler boys. Vi började röra oss mot Jonte och där spenderades även resten av kvällen med massor av roligt folk. Tog bussen hem klockan 12 och när jag kom hem somnade jag direkt. 
 
Det var min lördag kväll det ! Idag har jag dans och sedan åker vi till farmor och farfar för att fira farfar och pappa såklart eftersom det är farsdag ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0