Onsdag 28 November

 
 
Det är så himla mycket i mitt liv just nu. Massa plugg. Träningar. Och det som tar upp mest av min tid är alla förberedelser, danskläder osv som ska fixas till dansuppvisningen i helgen. Förutom allt detta så ligger Leon på sjukhuset nu igen.. Hoppas ni förstår varför uppdateringen är som den är. 
 
Har nyss duschat, ätit lite kvällsfika och nu ska jag plugga en stund innan jag sätter på ett avsnitt av one tree hill.
 
Fick en fråga vart linnet som jag hade på mig igår, kom ifrån. Och svaret på den frågan är jag vet inte. Köpte det för ganska längesen i stockholm och jag minns inte vilken affär. Tyvärr ! kram
Vi hörs imorgon !
 
puss
 

Kommentarer
Postat av: Emmmsa

Linnet är köpt i Göteborg ! :) <3 men vet ej vart

Svar: Ja just det ! <3
josefine edlund

2012-11-28 @ 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0