svar på några kommentarer

Äter du aldrig godis, chips och sånt?
svar : Jag försökter att inte äta så mycket godis,  och speciellt inte chips. Är jag godissugen så håller jag mig till naturgodis. Mycket godare faktiskt !
 
Du vet väl att du bara kan byta namn på den andra? ist för att göra en ny :P
svar: Nej det går inte med blogg.se, provade faktiskt att göra det först. Men eftersom det inte gick så valde jag att starta en ny och fräsch blogg.
 
blogga mer! :)
svar: Jag försöker blogga så ofta jag kan och har något att skriva om! kram
 
Vart köpte du ringarna ? :)
svar: 
 

Kommentarer
Postat av: (^-^)

När ska du göra strechingsvideon? Du skulle väl göra den nu i helgen? ;)

2012-10-21 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0