Thor

Godkväll ! Ligger i sängen med huvudvärk, magont och övertrötthet.
Var på bio ikväll med Robin, Jocke, Martin och Dennis, vi kollade på Thor 2 i 3D. Den föll mig faktiskt i smaken och hoppas innerligt att 3:an släpps snart. 
När bion var slut mötte jag upp lillebror och Wille i stan. Blev lite kaosartat en stund men löste sig sedan och farmor kom och hämtade oss.
Bästa farmor!


Har sjuka magsmärtor, tror det beror på att jag knappt ätit något på två dagar och ikväll proppade jag i mig några godisar.. Magen är väl inte riktigt i form än efter magsjukan men inte tänkte jag på det heller. Godis är ett måste när man kollar på bio ju .

Imorgon kommer jag att sitta i en buss hela dagen mot Västerås. Nämligen danstävling på lördag. Inte ett dugg peppad, ont i ryggen, i magen och lite var stans så vi får se hur detta går. Huvudsaken jag har kul och gör mitt bästa.

Hoppas ni haft en trevlig halloween! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0