Igår tändes det tredje ljuset

Godmorgon ! Jag har sovmorgon idag egentligen. Men jag är så morgonpigg runt jul så jag kunde verkligen inte sova längre. Dagens planer är inte riktigt bestämda ännu. Skola och tandläkaren är det enda jag vet just nu. 
 
Igår var det tredje advent och jag bloggade ingenting. Jag låg i stort sett i sängen hela dagen och kollade på One tree hill. Jag är helt besatt ! Emma tack för att du gjorde så att jag började titta, finns varken någon film, eller serie som är lika bra som One tree hill. Tro mig. Jag började kolla förra månaden på säsong 1, och är nu på säsong 7. hihi.
 
Igår kom vi till pappa också, förstå tände vi det tredje ljuset, och först då insåg jag att det bara är EN VECKA kvar till julafton !
 
Nu ska jag kolla på julkalendern.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0