Sista dagen jag går till skolan detta år

Ja, det är faktiskt det. Idag börjar vi med att träffas utanför skolan, dricka glögg, sjunga julsånger, äta pepparkakor och ja ni förstår. Sedan går vi in, byter julklappar, får betygen och säger GOD JUL! . Kommer kanske gå ner på stan och äta lunch med klassen också, för vi slutar klockan 10 ! Åh det kommer bli så otroligt mysigt.
 
Igår efter skolan mötte jag upp bästavän i stan, vi gick runt och kollade på julklappar och sedan stack vi till gymmet och gymmade en stund. Det blir även gym idag för oss.
 
Jag hör av mig någonting senare !
 
puss
 
jag jobbar som tusan för att få tillbaka den där kroppen alltså...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0