Äntligen den efterlängtade fredagen ❤

Godmorgon underbaringar.
Dagen kunde inte börjat bättre.. gick nyss i och kollade mina omdömen och fick se att jag höjt mig i 3 ämnen. Ni anar inte vilken känsla...❤
 
Jag ser fram emot denna dag mer än någonsin, hoppas den blir lika underbar som gårdagen. Det blir den säkert eftersom det är freeedag ! 
 
Efter skolan idag ska jag knalla ner mot stan för att köpa lite tyg till c'mon ( en av mina danser ) . Efter det möter jag upp kusin och då ska vi hämta ut papper som vi behöver för att få börja gymma och vi har bestämt oss för att börja gymma på golds. Verkar jättebra där plus att de har ju tre lokaler på olika ställen, så man behöver inte bara gå till en lokal. Kommer bli superbra !
I alla fall, när vi gjort det så är det tänkt att vi ska gå hem till henne och plugga resten av dagen. Känns som om jag vill bli fri lite arbeten, åtminstone börja på arbeten som jag inte börjat på än. Så ja, det är tanken. Sedan är planen att vi tar bussen hem till mig och sover där. 
 
Är nyduschad och har precis druckit upp min latte . Så nu är jag redo för ännu en svinbra dag.
 
Önskar er en underbar dag också för den delen.
 
Love ❤
 

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

finis! <3

2012-11-18 @ 21:55:22
URL: http://tjejenida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0