självlockigt hår

Morning !
 
Idag har mitt hår bestämt sig för att vara väldigt lockigt. Jag har självlockigt hår, väldigt självlockigt hår !
Och idag så var det ganska fint så jag fortsätter med att skippa plattången ett tag. Plattar nästan aldrig mitt hår längre, och jag har faktiskt märkt en förbättring. 
 
 
Planerna för dagen är inte så många. Har först några lektioner på skolan. Sedan ska jag hem till mor min och passa Leon. Halv nio ikväll har jag dans och sedan är mina planer för dagen slut. 
 
Imorgon är det äntligen Fredag och jag får träffa ängeln i mitt liv. Vi ska ut och partaja som vanligt. Vi får se vart vi hamnar . Hehe ★
 
Önskar er en fantastisk dag. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0