Still confused

Imorgon är det fredag . Är däremot Inte så peppad för min helg kommer bara innehålla plugg. Har tappat bort mig helt denna vecka pågrund av olika skäl. Men efter helgen hoppas jag att jag hittat motivationen igen .
Börjar i alla fall helgen med ett träningspass på gymmet med kusin imorgon, men annars blir det nog ingen mer träning förrän på söndag då jag har dans .

Är påväg hem från dansen nu. Svettig som jag vet inte vad vilket inte kan betyda något annat än att jag gjort bra ifrån mig på träningen.

Hade dans halv sju till halv åtta. När den var slut tog jag och Emmsa en latte på donken också gick vi runt i stan och pratade och så innan det var dans igen !

Vi hörs imorgon ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0