Hemma efter ett svettigt danspass

Nu är jag hemma efter ett svettigt danspass. Det var riktigt roligt att dansa eftersom jag inte varit på dansen på hur länge som helst känns det som. I helgen åker jag till Falun och tävlar också, kommer bli riktigt kul. Skulle sitta fint med en pokal också. hihi
 
Dagen har varit lite underlig faktiskt, jag har varit glad, ledsen och allmänt konstig. Allt på samma gång. Avklarat ett muntligt engelska nationella prov bland annat, och jag är ganska nöjd över det faktiskt. Men samtidigt som jag är glad har jag en klump i halsen och det känns som om tårarna är påväg verkligen. Mer om det i nästa inlägg..
 
Dagens outfit!
 
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0