Make each day a story worth telling

 

Onsdag idag!
Idag började vi då med det riktiga schemat. Jag har ett jättesoft schema. Ska visa er någon annan dag så ni får se :)
På ÖG har man blocklektioner, alltså bara två lektioner per dag. Varje lektion är 165 minuter . Det är jättehärligt och man hinner göra mycket på bara en lektion.
Idag hade vi då svenska och matematik. På mattelektionen satt vi i grupper och gjorde problemlösningar. Min grupp som bestod av Kicki, Jag, Asghar och Sebastian hade as kul och samarbetade sjukt bra. Ni förstår inte hur nöjd jag är med min klass. Alla är så himla bra!
 
Nu har jag precis kollat klart på de senaste avsnittet av pll och fikat lite. Ikväll blir det utgång med vännerna i Odensala, as usual ;)
 
Ha det bra !
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0