Sommarlov några dagar till

godmorgon!
 
Medan typ hela östersund ( förutom östersunds gymnasium ) går i skolan så sitter jag och dricker te och planerar min dag. Jag har sommarlov några dagar till. Vi på ÖG börjar på måndag. Så svaret på anonyms kommentar ; Nej jag börjar inte skolan idag.
 
Senare idag ska jag ta en sväng till gymmet. Måste hitta den där motivationen igen. Nu när jag börjar gymnasiet så kommer det bli ganska tufft tror jag. Alltså jag menar, jag har dans 5 gånger i veckan ( minst, kommer inte ens ihåg vilka dansgrupper jag anmält mig till.. hehe ) också ska jag hinna plugga och gymma också. Som sagt, det kommer bli tufft, men å andra sidan så är ju inte jag den sortens person som ger upp i första hand. 
 
Önskar er en trevlig dag så länge, så hörs vi senare !

kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad går du för linje?

2013-08-23 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0