Trött och sliten som ett j*vla as

Ni anar inte hur trött och sliten jag faktiskt är. För bara tio minuter sedan hade jag fortfarande bestämt mig för att åka på gymmet och gymma, Trots att jag är alldeles för trött och sliten. Går inte ens att beskriva känslan i kroppen.
Vill så gärna komma iväg och få svettas på riktigt. Har typ abstinens (?!) .. Eftersom det är över en månad sedan jag gymmade sist och det funkar liksom inte.. träningsfreak som jag är..
Men nu har jag krypit ner i sängen och känner såhär... godnatt tills jag är mig själv igen, typ. Vad fan är det för fel med min kropp, orkar ingenting ju. fuck it.
 
Kom nästan precis hem till mamma. Sov hos farmor inatt eftersom jag var ute i odensala igår kväll. Hade en jättemysig och lugn kväll med vännerna. 

 
 
 
Igår på dagen var jag ju hos kusinerna. Tränade och umgicks. Tog en fika och sådär.
Myspys!
 
Jag önskar er en mysig söndag. Jag hoppas att jag får någonting litet gjort idag i alla fall. Typ som att skriva ner min dans som jag aldrig lär mig.. hmm......
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0