Frågor och svar

Hittade denna på kissies blogg, tänkte " Äh, vafan har inget bättre att skriva så lika bra att jag gör den" ;)
 
1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Vanessa kanske :)
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Sex utan kärlek
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – minns inte film, men serie var i alla fall prison break.
4. Har du bra självförtroende? – Ibland
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? –  TRÄNA! Men jag vågar inte p.g.a förkylning och hosta
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Skaffa jobb, bli framgångsrik, flytta utomlands
7. Beskriv ditt drömutseende! – Jag säger bara, Adriana Lima!
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Min farmor, för hon är den omtänksammaste personen jag vet.
9. Någon du har kysst - Leon nyss ;')
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Ja min mamma sparar på allt.
11. Den du senast sov över hos – Farmor och Julia!
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – En grupp med danstjejer :)
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Ja
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Godis
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Kommer faktiskt inte ihåg, så antar att det inte hänt mig så jättepinsamma saker..
16. Hur uppvaktar man dig? –  kaffe, choklad, present + sång låter bra ;)
17. Har du rykten efter dig? – Just nu, inte vad jag vet. Men det händer väl ibland..
18. Din absolut sämsta egenskap? – Ibland är jag lite för snäll, har Svårt att säga nej. Tar på mig för mycket saker vissa gånger, och ibland händer det att jag gör sådant som jag egentligen inte vill bara för att jag helt enkelt  inte klarar av att klämma fram ett nej. Dock måste jag ju erkänna att jag har blivit bättre på detta :)
19. Din bästa egenskap? –  Vet faktiskt inte. Ärligt talat så tycker jag att jag har  många bra egenskaper.. ( hybris varning? nejdå! ). Men jag tror att mina vänner ser mig som en väldigt rolig person, en person som älskar att bjuda på sig själv vilket gör att det är kul att vara med mig och att det är lätt att vara sig själv när man är med mig. En annan bra egenskap är väl att jag är väldigt ambitiös och gör det jag ska liksom :)
20. En låt du är beroende av? – Holiday in spain
21. Vad stod det i ditt senaste sms? – ”Fasen va trist.Ja. ”
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Min lillebror Joakim, för att han är så jävla smart, har alltid kloka och smarta idéer. Han skulle verkligen vara till stor hjälp med alla möjliga saker, så att man överhuvudtaget överlever på ön.. haha :') Självklart också för att vi skulle ha fruktansvärt roligt också!
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Klart man kan
24. Har du kysst en kompis? – Ja
25. Hur ofta dricker du alkohol? - Nej men alltså jag dricker ju bara saft!
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Tycker synd om dem och skulle vilja hjälpa varenda en av dem att komma ifrån drogerna. Men samtidigt har jag tagit avstånd från personer som knarkar av den enkla anledningen att jag inte vill dras in i skiten själv.
27. Vad hatar du? – socker, för att det är så himla beroendeframkallande.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – ja, alltså blir man kär så blir man. "kärleken har inga gränser" som man brukar säga. Men samtidigt vet jag inte om det är värt det, alltså jag menar det blir ju väldigt jobbigt till slut och i värsta fall råkar ju tilliten väldigt illa ut då man faktiskt inte har så bra koll på sin partner.. 
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Minns inte
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – normalt. Nja, hade jag haft mer och synligare muskler så JA! Men jag jobbar ju på det :)
31. Hur lång är du? – Inte mätt mig på länge, men runt 162 tror jag!
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Gillar alla wallander filmerna faktiskt!
33. De bästa svenska skådespelarna? – MICHAEL PERSBRANDT! Den första som kom upp i mitt huvud i alla fall ;)
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Twilight
35. Ditt humör för tillfället? – Trött, men glad :)
36. En vacker person? – Jag tycker min mamma är väldigt vacker!
37.Har du instagram? – @josefineeedlund
38. Vem kramade du senast? – Leon
39. Vem träffade du senast? – Leon
40. När slog du dig senast? – Dansuppvisningen
41. Någon du vill träffa? – Just nu min kusin Julia! 
42. När grät du senast? Varför? – igår kväll, kollade på sista avsnittet av prison break. Kunde inte hålla tårarna borta.. ja, alltså verkligen..  ni skullle sett..
43. Sminkar du dig varje dag? – Nej, inte alls ofta.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – en riktig blandning av båda
45. Är du helsvensk? – 100%
47. En artist du inte gillar? – vet inte faktiskt.. vet att man inte ska tänka så.. men ibland gillar jag inte artister bara för att de inte ser så bra ut.. haha :S
48. En artist du gillar? – Justin Bieber ( snygghet ), ken-ring 
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Oj det vet jag inte. Men något som gjort stor skillnad, och förändrat både mig och mitt liv till någonting bättre är ju min lillebror Leon. 
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Lycklig, framgångsrik, och haha.. en snygg mamma!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Villen skola går du på & linje? Är den svår?

2013-12-10 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0