När ångesten tar över

Hostan förstör mitt liv. Seriöst. Jag har tappat hela min träningsrytm bara för att den här dumma hostan aldrig försvinner, och ni vet ju hur lätt jag får ångest bara av att inte träna EN dag.
NU HAR JAG INTE TRÄNAT PÅ SNART TVÅ VECKOR( undantag dansuppvisningen ) . Kan inte sova på nätterna för då ligger jag bara och hostar, och det är då som alla ångestfyllda tankar kryper fram. Har sovit en timme i natt. Är svintrött. Var uppe sent och pluggade matte med bror igår kväll också. Nej men annars då, jo jag har inte jättemycket i skolan.. nationellaprov i matte på tisdag och två skrivinlämningar men annars är det relativt lugnt på den fronten.
Idag kommer niorna på besök på skolan. Hoppas på att få träffa mina brudar och äta lunch med dem. 
 
Bilden är tagen för några dagar sedan. Var glad och pigg trots lite rethosta. Men nu då, nu när hostan blivit 100 gånger värre? ja,nu känner jag mig bara trött, ful,tjock, äcklig, sjuk och ledsen.. Jag vill träna :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0