The last few days

Godkväll !
 
I helgen har jag haft fullt upp. I fredags körde jag ett dödspass på gymmet med Jens i min klass. Sedan hade jag tänkt åka hem och packa för att sedan sova hos kusin, Men då ringde mamma och sa att Leon fått en astmaattack så då blev det sjukhuset istället. Fast sov ändå hos kusin sen, vi gick till och med och köpte oss lite gotta innan vi gick hem och kollade på massa filmer. I lördags så var vi på sjukhuset en sväng, och sedan var vi bara med vovvarna också sov vi med dom sedan. Idag vaknade jag runt åtta av massa pussar från vovvarna, så då klev jag upp, gick ut en sväng med dom och sedan gjorde jag frukost på sängen åt kusinen. Så sjukt snäll jag är alltså. 
När vi kände oss vakna senare så tog vi på oss massor av kläder, packade en väska med varm choklad också gick vi några kilometer på isen/storsjön. Jättehärligt. Därefter satte vi oss på donken och tjockade oss. Hehe
Efter en stund så hämtade mamma mig också åkte vi till farmor, hon jag joakim och jakob då. Så åt vi där och kollade på massa filmer från när vi var små. Det var jätteroligt att se!
 
Nu ligger jag i sängen, nybadad och ska kolla på gossip girl. 
Godnatt
 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0