Tiden går så fruktansvärt fort

Ni anar inte vilken ångest jag har över att tiden går så fort! Hinner knappt leva livet känns det som..
 
Sitter och dricker morgonens latte. Har ätit en riktigt god, näringsrik och bra frukost så att jag håller mig pigg under nationella som kommer att vara nu direkt från morgon. Igår hade jag nationella prov i svenska muntligt, och i förrgår nationella prov svenska läsförståelse och idag blir det nationella prov svenska skriva. Sikken tur att jag älskar att skriva då! Kommer gå bra tror jag :)
 
 
Efter skolan idag ska jag gymma. Hårdträning som alla fredagar. Efter det så hade jag tänkt att träffa mormor, men vet inte riktigt om det blir så vi får se, har saknat henne som en tok i alla fall. 
 
Vet inte om det blir inatt, eller imorgon men kusin ska kanske sova här i alla fall. Så det blir ju super bra det!
 
Men nu måste jag gå och hitta en outfit till dagens, och sedan börja glida mot bussen.
 
önskar er en trevlig dag.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0