Tigerbalsam

Godkväll!
 
Ligger i min säng just nu, har precis smörjt in mig med tigerbalsam runt höften typ, och det är inte skönt ska jag tala om för er, jätteobehagligt.. Men hellre det än stela höfter, och knäppningar när jag går och dansar.
 
Dagens :
 
Efter skolan idag tog jag och Mikaela en sväng till gymmet, och Ikväll har jag varit på torvallagården med Emmsa, vi dansade och stretchade i några timmar och sedan spelade vi kort, och umgicks med alla andra som var där.
 
 
Några bilder från dagen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, Du vet Amanda, ponnyn på djur och kul som du red förut, Hon åker på lördag. Vet att du inte rider längre men jag tänkte om du ville veta iaf :P för hon var ju ändå din favorit förut, tittade på dom gamla videosarna på youtube :P
Fin blogg! :D

Svar: Hej, kul att du tittade in. Men vart åker hon? åh lilla mandis..
josefine edlund

2013-02-13 @ 20:03:32
URL: http://ponnyliiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0