Tillbaka - En grattis hälsning

Godkväll på er.
 
Förlåt för den kassa uppdateringen, men det är så himla mycket nu. Har haft tre prov denna vecka, varav två var nationella, dessutom är det ett nationellt prov imorgon också. Det är inte bara dessa prov som ställer till det för uppdateringen, det är andra skolsaker också, och såklart saker i mitt privatliv också. 
Men nu är jag i alla fall här igen.
 
Har precis målat naglarna, har verkligen haft ångest över dem för att jag inte gjort någonting åt dem på ett tag. Men nu är det fixat så nu kan jag fokusera på allt annat istället.
 
Vill även passa på och gratta en av mina bästa vänner Carolin som fyller 16 år idag. Grattis världens bästa och finaste du !
 
Nu ska jag sätta mig ner och göra klart ett träningsprogram som jag har i idrottsläxa, och sedan ska jag förbereda mig en aning inför det nationella provet imorgon, och däreften blir det att titta på gossip girl och sedan sova.
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket gumman <3

2013-02-08 @ 14:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0