All the little lights ❤

HALLÅ ! :D
 
Är helt slut ska ni veta. Jag och kusin var på gymmet i två timmar idag och körde hårdträning. Jobbigt as hell men fy tusan vad bra det känns, som alltid efter jobbiga träningspass.
Efter gymmet kom mamma och bror och hämtade oss, så åkte vi till farmor och fikade lite. eller, jag drack bara kaffe och åt två mackor eftersom att jag håller mig borta från godsaker nu för tiden. Hehe, känner mig duktig. Ni ska veta att på bilderna som kommer här nedan, så håller jag i en chokladkaka. JAG ÅT DEN ALDRIG. Jag lyckades stå emot !!
 
Är hemma just nu i alla fall. Ska väl snart äta lite middag innan jag hoppar i ett varmt och avkopplande bad. Känns en aning behövligt just nu. 
 
 
Lillkusinen är så söt !
Lilla Luke ❤
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0