En riktig "att göra " dag.

Goddag !
 
Idag vaknade jag otroligt tidigt. Så när jag satte mig och åt frukost tog jag fram papper och penna och började skriva på en lapp vad jag skulle göra idag. Så nu har jag städat i stort sett hela min våning, samt möblerat tillbaka som det såg ut för några månader sedan.
Så nu ser det i alla fall ut såhär :
 
Resten av dagen ska jag bara mysa och ta det lugnt tills det är dags att åka till kusinerna för en natt där. 
 
Igår var jag så himla trött efter gymmet, körde verkligen hårdträning. Så när jag kom hem var middagen redan klar . Mamma hade lagat den åt oss innan hon skulle bort. Så jag och Joakim åt middag, myste och var barnvakt hela kvällen igår. Riktigt mysigt .
 
Önskar er en toppen helg så hörs vi snart igen !
 
puss

Kommentarer
Postat av: julia

älskar dig med!

2013-01-19 @ 13:09:47
URL: http://juliaoliviasjdi.blogg.se
Postat av: Anonym

kan inte du tipsa mer om träning & kost? :)

2013-01-19 @ 19:30:16
Postat av: Alma

Tycker du att garderoben du har är bra? För jag har tänkt köpa en likadan men vet inte hur bra det är med förvaring (har bara kollat på ikea.se).

2013-01-25 @ 20:35:54
URL: http://nattstad.se/almanilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0