Frågor om 2012

Hittade några frågor på Emelies blogg om 2012, så jag tänkte göra som hon och svara på dom. :)
 
Gjorde du något 2012 som du aldrig har gjort förut?
Ja det gjorde jag, en hel del saker actually!

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften vad jag kommer ihåg.. haha.

Är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013?
Ja.. men det tänker jag inte tala om för er..

Vilket datum från 2012 kommer du alltid att minnas?
Finns alldeles för många sådana datum.. men jag skulle nog säga 13 juli :)

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Ja.. alltså jag har t.ex tagit tag i saker, och löst saker som jag mått dåligt över och som jag för något år sedan inte hade stått på mig och gjort. Sedan skulle jag nog säga när jag och Emma kom trea på en tävling. SHIT vilken lycka man hade.
Vilket var ditt bästa inköp?
Jag skulle nog säga kameran, fast den fick jag ju.. hehe :) 

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder!

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2012?
Medina - Sann romans
Flytta på dig   -  Alina Devercerski
We are young - Fun

Mådde du bättre eller sämre under 2012 än vad du gjort tidigare år?
Bättre, helt klart ;)

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Mja.. att sova kanske.. haha

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
ja.. min vikt, killar och idioter.

Blev du kär?

Haha, allt för många kärlekshistorier finns det sen i somras.. 

Vilket program har varit det bästa på tv?
ONE TRE HILL!!

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Gavin de Graw !
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag hade en ganska udda födelsedag.. men absolut inte dålig ! Vaknade upp hos farmor, hon var på jobbet men hon hade gjort i ordning en frukost jättegod frukost åt mig. Sedan spenderade jag nästan hela min födelsedag på sportfältet ( det var ju liksom storsjöcupen ). Men efter det åkte jag hem och firade med släkten.

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Jag byter typ stil varje dag. Jag har ingen speciell :)
 
Vad fick dig att må bra?
Helt klart alla nya och gamla vänner, samt familj och släkt såklart. Plus att träningen har fått mig att må mycket bättre också.

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Ingen aning faktiskt.. Ska bli otroligt spännande att se !
 
 
 Här får ni några bilder från 2012 :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0