It´s time to go to the gym

Godmorgon sweethearts ! ❤
 
Vaknade för en liten stund sedan, har hunnit med att bytt om, plockat undan lite på rummet och ätit frukost. Om en liten stund åker jag in på gymmet och kör som bara den. Sedan åker jag ner på stan och är där ett tag tills jag, mamma, och mina bröder går och kollar på Östersunds Revyn :)
Ikväll ska vi till pappa också så jag uppdaterar nog då igen.
 
Imorgon börjar skolan.. Känns lite sådär.. Men jag är hur taggad som helst inför den här terminen. Ska verkligen ge allt ! :)
 
 
Puss 


Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

jag saknar dig vännen! <3

Svar: jag saknar dig med!! <3
josefine edlund

2013-01-06 @ 13:40:10
URL: http://tjejenida.blogg.se
Postat av: Anonyyyyyym

Kan inte du göra fler videobloggar? :)

2013-01-06 @ 14:28:35
Postat av: amanda von walden

sv: nämen sötnos, taack! och jag kan bara säga detsamma! :)

2013-01-06 @ 18:31:14
URL: http://amandavonwalden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0