Om gårdagen

Godkväll! :)
 
Jag är hos pappa nu, alldeles nyduschad och fräsch. Har alldeles nyss också ätit en risifrutti, en ny sort. Den var helt okej :)
 
 
idag har jag stått och sålt massa saker på loppis med mamma, kusin, och hennes mamma. Gick faktiskt bra :)
Direkt efter loppisen stack jag på gymmet och tränade någon timme innan jag drog hem och åt mysmiddag med familjen.
 
Om gårdagen då. Först var jag med Julia på stan, vi tog en lunch, samt fika, plus ännu mer mat ( tar igen det den här veckan ), också pratade vi massor. 
Sedan följde jag med henne hem och senare mot kvällen drog vi in till pojkarna i Odensala och hade det skoj med dom.
 
 
Imorgon är det skola, Sedan sticker jag på gymmet innan det är dags för zumba också.
 
Vi hörs någonting imorgon!

puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0