First of July ♥

Goddagens !
 
Solen tittar fram lite då och då idag. Har legat ute typ hela morgonen och försökt bli brun. All min brunfärg är borta eftersom att jag flagnar sönder. Så himla äckligt. Hänger typ skinnbitar från min mage. Uscha. :(
Men jag är glad för det... för att idag är det bara 4 dagar kvar tills jag fyller 16 år och 10 dagar kvar tills jag åker till Brighton.
åh vad livet är bra just nu! ♥
 
Ni ska bara veta hur länge jag ligger vaken om nätterna. Först och främst för att vara social med mina vänner men också för att jag längtar så mycket till det som komma skall. Det är så himla mycket som ska fixas inför Brighton så det går liksom inte att tänka på annat. 
 
Tänkte ta och besvara en fråga nu som jag får väldigt, och nu menar jag VÄLDIGT ofta.
 
Är Leon din son?
svar: Nej! Leon är min snart tvååriga lillebror :D Vad får er att tro det? ♥
 
kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0