Lite om gårdagen

Godmorgon !
Igår var jag på sportfältet först med bara Julia. Sedan dansade jag . När jag hade dansat klart så kom även  emma, hanna, jesper och Simon. När jag och Julia skulle äta så följde jesper och simon med oss och vi hade supertrevligt ;)
 
 
Vid 7 befann jag mig hos Jacob. Där åt vi lite tårta och umgicks. Sedan åkte jag till folkets hus och var där och tittade på alla som var på discot. Vi träffade även Hanna och Elise och hade trevligt :)
 
 
Idag ska jag vara på sportfältet klockan 1 men dansar klockan 2. Sen när jag dansat klart ska jag träffa Denise också får vi se vad vi hittar på där borta !
 
IMORGON FYLLER JAG ÅR!!!!!! WIIIIIE ! :'D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0