VILKEN JÄVLA DAG

JAG HADE VÄRLDENS BÄSTA OCH ROLIGASTE FÖDELSEDAG IGÅR!
På kvällen/natten var vi på partaj hos en kompis. Jag och Denise kom hem till Denise runt fem imorse tror jag. Inte haft såhär roligt på länge ska jag ta och tala om för er. Lärde känna massa nytt folk igår också, alltid lika kul ! :)
Innan vi drog på fest så åt jag en riktig mysmiddag med världens bästa farmor. På morgonen blev jag uppvaktad av både pappa som kom med tårta på sängen, sedan också av mamma, bonuspappa Mathias och bebis Leon. När jag kom till sportfältet för att vi skulle ju dansa så möttes jag av massa gratulationer plus att min finaste Emma kom med en morotskaka till mig. Har jag inte världens bästa vänner? 
Alldeles innan jag och denise skulle åka till festen så kom storebror förbi och grattade mig! :)
 
 
Om ett tag ska jag ta bussen till mormor och äta middag där :)
Sedan får vi se vad som händer. 
 
kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0